Julklapparna

Well, jag följer väl förra årets "tradition" och lägger upp bilder på mina juklappar ;)


- Presentkort på Kicks, 150:-
- Presentkort på H&M, 250:-
- Presentkort på Gina Tricot, 250:-
- Svart halsduk
- 1000:- av farmor och 200:- av Lasse.
Yes, pengar till mina räkningar...
- Mysig stickad tröja
- Bokmärke
(till bokmalen)

- Mössa och vantar. (Dom är mörklila, men det syns såklart inte på bilden...)



- "Set" med rakhyvel och rakgél. Nu tycker dom visst att jag har håriga ben också...? :bigeyes:


- Mascara och läppglans


- Benvärmare


- Vit nagelpenna, Myrraolja, och läppglans.
Lillasyster som shoppat ;)


- Berlockarmband


- Pyamas


- Kalender


- I ett paket låg den här lappen! Dumma posten som jämt ska krångla så förjävligt...!
DVDn med säsong 1 ;)


Väntar också på ett paket som innehåller kläder. Mamma har varit lite hemlighetsfull angående detta, så jag väntar med spänning! :)
(Återigen - dumma jävla Posten!)

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback