13 september 2010

God morgon!

Tänka sig vad pigg och glad man kan bli av en riktigt god frukost! Idag blev det lättyoghurt med vaniljsmak, müsli och hallon, blåbär och björnbär. Mums!
Det kommer att bli en lång dag, så jag behöver all energi jag kan få. Min mormor kom hit i går för att storstäda vårat hus. Och gissa vem som är första (motvilliga) medhjälpare?! Jo, jag såklart.
Mamma kan ju inte hjälpa till just nu, men åå! Det har jag ju glömt att berätta!
Jag ska få en till lillasyster :D I slutet av oktober, början av november är hon beräknad att komma. Det ska bli jättekul tycker jag, men mamma ojjar sig bara över att folk kommer att tycka att hon är för gammal för att bli mamma igen. Men herregud 38år är väl ingen ålder?

Så medan vi andra sliter som djur här hemma så ligger mamma strandad på soffan och häller i sig vatten, haha!


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback