15 september 2010

God morgon! :)
Jag är lite förvånad faktiskt för jag lyckades vakna i tid trots att jag glömde att ställa väckarklockan igår. Klockan 07:56 slog jag upp ögonen - det är ett mirakel! Haha.
Så nu efter en smaskig frukost så är jag redo för ännu en dag med städning (mormor är fortfarande här...). Igår fick vi lite problem med städingen eftersom vår varmvattenberedare började koka i måndagskväll och det började spruta ut brännhett vatten! Vi var tvugna att stänga av varmvattnet helt för att det skulle sluta. Helt sjukt!
Vi vet inte riktigt vad felet är ännu, men tydligen så hade det varit samma problem i stallet på gården. Tack och lov så har vi ändå lyckats fixa igång varmvattnet nu, men felet kvarstår och det är krångel med trycket i vattnet och en del annat...
Men, men man får väl vara glad att man kan duscha nu i alla fall? ;)


Smaskig frukost!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback