2 september 2010

Well, god morgon, god morgon!

Nu är jag tillbaka, haha! Jag har blivit så dålig på att blogga, men jag ska försöka att bättra mig lite.

En sak som jag däremot har bättrat mig enormt med är träningen. Nu ser jag till att röra på mig varje dag och jag har faktiskt sett till att göra ett "schema" för att variera träningen mer.
Jag har också funderat på att ställa upp i "ToppLoppet" den 2 oktober, men jag vet inte om jag kommer att vara i form tills dess. Dessutom så hade det ju varit roligt om jag hade någon kompis att springa med, men det är visst bara jag som tränar löpning och sånt...
Men vi får helt enkelt se hur det blir. Det är exakt 1 månad kvar till loppet, så jag avvaktar lite och ser hur träningen går. 5 kilometer är ju i och för sig inte särskilt långt, men jag tänker banne mig inte komma i mål och flåsa som en dåre. Haha!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback