Det Stora Problemet och sanningen om mjukisbyxor

Det blir visst lite party ikväll ;) Jag och Tessan beger oss in till stan lite senare. Så nu håller jag på och fixar iordning mig. Sen kommer Det Stora Problemet - att välja kläder! Jag har ju inte särskilt mycket "festkläder". Ehm, om jag ska vara helt ärlig så har jag väl i princip gått i mjukisbyxor i 6månader... Jag har inte orkat bry mig särskilt mycket om hur jag sett ut faktiskt... Det har helt enkelt bara blivit det som har funnits i garderoben.
Fy fan! Nu är det slut med det! Snart ska ni få se på annat, haha :D

Men nu är det väl bäst att jag fortsätter med Det Stora Problemet.
Ha en trevlig kväll allesammans!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback