Minnen...

Jag saknar dig min lilla filur! Du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, Cherie<3



Cherie och Bella på Stall Benhamra.

Cheries allra första tävling! Tävlade två klasser i Clear Round och om jag inte minns helt fel så var vi felfria och fick rosett i båda :)

Andra tävlingen på Cherie, på Stall Harby. Clear Round.




Två rosetter även denna gång :)


Sötaste ponnyn någonsin!
Kommer ihåg att innan jag köpte henne så kallade alla i stallet henne för "monster-hästen". Det var bara för att hennes dåvarande ägare misskötte henne på alla sätt och vis. Dom slog henne så fort hon gjorde fel osv. Inte så konstigt att hon betedde sig som hon gjorde. Några månader efter att jag hade köpt henne så fick hon ett nytt smeknamn av alla i stallet - "lilla pralinen", haha. Klart att hon fortfarande var en mycket bestämt och envis liten dam som kunde ha ett väldans humör, men jämfört med tidigare så var hon en helt annan häst!

Jösses vilka minnen jag har med den lilla ponnyn! Glömmer aldrig den gången vi hade hoppträning för Jenny ute i spöregnet. Bästa hoppträningen med Cherie någonsin. Vi lyckades hoppa ett hinder på 1METER!!! Och Cherie är 115CM i mankhöjd, så det är jäkligt bra gjort faktiskt! :)

(Ursäkta för den dåliga kvaliten på bilderna. Har fotat bilderna i mitt fotoalbum :P)